GÜRCİSTAN SWANETİ DOĞA YÜRÜYÜŞÜ VE GEZİ (8 GÜN) 31.5-7.6.2025

Geçmiş yıllardan yapmış olduğumuz gezilerin üzerinden geçerek daha mükemmel ve farklı Gürcistan programı sunuyoruz sizlere dostlar. Farklı şehirlerde konaklama, doğa ve tarih anıtlarının gezilmesi Buzul gölleri, şelaleler yürüyüşleri programımızın parçası. Bunların dışında BAZI ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİMİZ VAR. Birincisi programın 8 günlük olması, ikincisi 2 rehberin görev yapacak olması ve üçüncüsüde DÖNÜŞTE Batumdan direk uçak ile dönme seçeneği sunulması.
TARİH 31.5-7.6.2025
İÇERİK: DOĞA YÜRÜYÜŞLERİ VE KÜLTÜR GEZİSİ
(Yürüyüşlere katılma zorunluluğu yoktur)
YER :GÜRCİSTAN
Batum 1 gece
ETKİNLİK ÜCRETİ : 690 USD
ETKİNLİK ÜCRETİNE DAHİL HUSUSLAR:
Rize havalimanında başlayıp , yine Rize havalimanında biten tranferler, 2 kişilik odalarda 7 gece yarım pansiyon konaklama, seyahat sigortası.
ETKİNLİĞE DAHİL OLMAYAN HUSUSLAR: Rize havaalanına Gidiş ve dönüş biletleri,( Batum uçak bileti de katılımcıya ait ) Öğle yemekleri, Müze ve ören yeri girişleri, Teleferik ücreti,  Jvarı bölgesinden Koruldi gölüne gidiş araç parası
Ushguli den Shara dağına gidiş dönüş araç parası

RİZE-BATUM-POTİ- ZUGDİDİ- MAZERİ KÖYÜ

1.GÜN: Sabah erken saat ta Rize havaalanında misafirlerimizle buluşmanın ardından Hopa ya hareket ediyoruz. Kısa bir mola ardından Sarp sınır kapısından çıkış yaparak Gürcistan'a giriş yapıyoruz. Batum da döviz işlemlerimizi görüp yolumuza devam ediyoruz. Poti şehrine varmadan  Kolhis Amazonlarında bulunan Karadeniz e çok yakın olan Palıastom  gölünü gördükten sonra hemen yakınında Vatan sevgisi şehitliğini ziyaret edip yolumuza devam ediyoruz. Samegrelo  Eyaletinin başkenti Zugdidi şehrine varıyoruz. Burada öğle yemeğimizi atıştırmalık alıp  Svanetiye doğru yol alıyoruz.  Dağlara çıktığımızda ilk olarak Enguru baraj gölü, Dedas Poli şelalesi, gibi daha birçok yerlerde  molalar eşliğinde doyumsuz manzaralar seyrederek yol alıyoruz. Mazeri  köyüne varıp günümüzü sonlandırıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Mazeri köyünde

SHDUGRA-MESTİA

2.GÜN: Erkenden alacağımız sabah kahvaltı sonrası ormanlar içinden yürüyerek Rusya sınırında bulunan Shdugra şelalesine varıyoruz.  Bu güzel doyumsuz seyrimiz sonrası aynı yoldan aracımıza dönerek Mestia kasabasına   geliyoruz. Svan müzesi ve Svan kulesini ziyaret ettikten sonra otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Mestia  da

CHALAADİ BUZULU-ZURULDİ -MESTİA

3.GÜN: Sabah kahvaltı sonrası   Chalaadi buzuluna yürüyoruz. Devamında aracımıza gelerek Zululdi Kayak merkezine teleferikle çıkıyoruz. Burada seyredeceğimiz muhteşem manzaralar seyrettikten sonra teleferikle Mestia kasabasına iniyoruz. Serbest zaman akşam yemeği konaklama. Akşamları dileyen misafirler canlı olarak çalınıp söylenen  Kafkas  müziklerinin olduğu mekanlarda eğlenebilir.

KORULDİ GÖLÜ- MESTİA

4.GÜN: Sabah kahvaltı sonrası özel araçla ilk olarak JVARİ(HAÇ) bölgesine gidiyoruz. Buradan sonrasını dileyen misafirler (EKSTIRA) olarak aynı araçlarla Koruldi gölüne çıkarlar. Dileyen misafirler yürüyerek çıkar. Aynı güzergâh üzerinden yürüyerek Mestia kasabasına inilir. Alternatif olarak isteyen misafirler aynı araçla Mestia kasabasına dönebilir. Akşam yemeği ve konaklama Mestia da

USHGULİ-SHARA BUZULU

5.GÜN.Sabah kahvaltı sonrası Mestia kasabasından ayrılarak aracımızla Ushguli ye gidiyoruz. Otelimize yerleştikten sonra özel araçla Shara dağının alt kısmına gidiyoruz. Araçlardan inerek Shara buzuluna yürüyoruz. Büzül ziyareti sonrası aracımıza dönerek  Ushuguli köyüne varıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama USHUGULİ de

MELA KÖYÜ- LENTEHİ KASABASI – POROMETE CAVA MAĞARASI -SATAPLİA ULUSAL PARKI - KUTAİSİ

6.GÜN: Sabah kahvaltı sonrası aracımızla önce Mela köyüne iniyoruz devamında Poromete Cava mağarasını ve buradan sonra dünyada tek Dinozor ayak izlerinin ve mağara içinde biyolojik bir insan kalbi olan Sataplia mağarası ve parkını gördükten sonra meşe ormanında kısa bir yürüyüş ile cam terasa varıp oradan çıkışa devam ediyoruz geziyoruz sonra vadi boyunca yol alarak, Kutaisiye ulaşıyoruz. Otele yerleştikten sonra Otele yerleştikten sonra şehir içinde yürüyüşe başlıyoruz.  Bagrati katedrali, Gelati Manastırı, Colhis çeşmesi, şehir parkı ve Beyaz köprü (sevgililer köprüsü) göreceğimiz yerler. Sonunda akşam yemeğimiz için restorana geçeceğiz.

KUTAISI-OKASTA KANYONU- BATUM

7.GÜN: Kutaisi kahvaltımızı aldıktan sonra OKASTA Kanyonuna geçiyoruz. Dünyaca sayılı kanyonlar arasında bulunan kanyonu gezip gördükten sonra Batum a hareket ediyoruz. Otele yerleşmenin ardından araçla 1 saatlik mesafedeki  Makhunseti şelalesine gidiyoruz. Macahel’in Gürcistan kısmında kalan bölgeye doğru gideceğiz ve yaklaşık 55m yüksekten dökülen Makhunseti şelalesi ve Tamara köprüsünü geziyoruz. Dönüş yolunda bu işin uzmanı bir mekânda akşam yemeği veya şarap tadımı yaparak tekrar Batum’a dönüyoruz. Gece Batum çok güzel olur. Türk sokağı ve Orta Cami, Batum Piaza , Avrupa Meydanı ve Altın Post Heykeli, Deniz tanrısı Poseidon heykeli. Batum Tiyatro ve Balo binası, İlya Çalçavadze heykeli, Ali ve Nino heykeli gezilecek yerler arasında olup ilerleyen saatlerde aracımızla Işıklı su dansları gösterine gidip tüm yorgunluklarımızı üzerimizden atıp otelimize geçiyoruz. Ve nihayetinde günümüzü sonlandırıyoruz.

BATUM –MAKHUNSETİ ŞELALESİ-ŞARAP TADIM -SARP SINIR KAPISI-HOPA-RİZE

8.GÜN. Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra 2 saat serbest zaman verip akabinde, saat 10:00 da Sarp sınır kapısına doğru yola çıkıyoruz. Sonra önceden planlamış olduğu şekilde Batum da kalanlar akşam uçağı ile İstanbul a dönerek. (Bu kişiler kendi imkanları ile Batum da gününü geçirip akşam uçağına yine kendi imkanları ile dönecekler.) Rize ye dönecek olanların uçak saatine   göre hareket edilerek Sarp sınır kapısından Türkiye ye giriş yapılır Hopa da mola verilerek vakit varsa Sanatçı Kazım Koyuncu ve Nazım Hikmet heykelleri görülür. Devamında Rize Hava alanına gidilerek program son bulur

Evet dostlar bu etkinlik rehberler hariç 10 kişi olduğumuzda kesinleşecek ve kişi başı 200 usd kapora toplanacaktır. Müsait olan dostlarımızı bekleriz. Bunun için BURAYA TIKLAYARAK   uygulamamızı indirip uygulamaya kaydolmalı , daha sonrada uygulamadaki etkinlikler menüsünden bu etkinliğe katılım başvurusunda bulunmalıdır
ÖDEMELER İSTENDİĞİNDE ACENTE HESABINA VEYA ACENTE YETKİLİSİNE YAPILMALIDIR
UGO TURİZM İNŞ GIDA TİC LTD.ŞTİ.
ŞİRİNEVLER MAH MAHMUT BEY CAD. MERİÇ SOK NO 27/1 BAHÇELİEVLER- İSTANBUL
TEL:05065154166
HESAP BİLGİLERİ : TEB UGO TURİZM İNŞAAT GIDA SAN.LTD.ŞTİ TR960003200000000070083603
NOT: OLASI FİYAT DEĞİŞİKLİKLERİNİ ETKİNLİK ÜCRETİNE YANSITMA HAKKIMIZ SAKLIDIR
TREKINTURKEY DOĞA YÜRÜYÜŞ GRUBU OLARAK FELSEFEMİZ
Bizler doğada yeni yerler keşfetmeyi arzu ediyoruz. Dağ ,ova ,vadi, kanyon demeden neresi olursa olsun yürüyoruz, geziyoruz. Bizler yürüdüğümüz rotaları http://www.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=Argun adresinde paylaşıyoruz. Bizler amatör ruhla doğada gezmeyi, yeni yerleri görmeyi amaçlayan bir doğa yürüyüş grubuyuz . Bizimle yürüyemeyen arkadaşlarımız bu rotaları indirip kendi başlarına yürüyebilirler, isteyen TÜM gruplar alıp kullanabilirler. Bizler her paylaşılan rotanın gezilen bölge halkının kalkınmasına, kültürel iletişime , bölgenin tanıtılmasına, dolayısıyla her türlü tahribattan haberdar olmaya ve bu tahribatlara karşı güç birliği oluşturulmasına imkan sağladığına inanıyoruz..
KATILIM VE FAALİYETLERİMİZ HAKKINDA
Macerayı seven bireyler olmanız konfor beklentinizin olmaması, ekip ruhu , ekip arkadaşlarınıza ve emeğe saygı çok önemlidir. Çünkü Issız bölgelerde yürüyeceğiz uyumsuz formsuz beklentileri yüksek arkadaşlar bizi zorlar. Hem de kendileri zorlanır
Bizim faaliyetlerimize grup üyesi olsun olmasın sağlıklı olan ve o günkü parkur için performansı yeterli olan herkes katılabilir. Kalp, sara, pıhtılaşma vb özel hastalıkları olanlar mutlaka faaliyet koordinatörüne önceden bilgi vermelidirler. Katılımcılar doğaya çıktıklarında risk altına gireceklerini bilmelidirler ve bunu göze alarak faaliyetlere katılmalıdırlar. Bu riskler; her türlü doğal afetler,( sel , yangın, taş düşmesi, deprem, toprak kayması, yıldırım vb), vahşi hayvan, yolu kaybetme, geceyi arazide geçirmek zorunda kalma gibi durumlar olabilir. Faaliyetimize katılacak kişiler hiç kimseyi bu durumlardan sorumlu tutmadan başına gelebilecek olayları kabullenmiş olarak gelmelidirler
Faaliyetlerde katılım iptalleri bizi zor duruma sokmaktadır. Yapılacak iptallerde yerinize katılımcı bulunamaz ve araç kritik bir sayıda ise, katılım ücreti gelmeseniz dahi sizden talep edilir. Çünkü biz sizin bir sözünüze güvenerek yerinizi ayırıyoruz .
Faaliyette tek yetkili, faaliyete gitmek için araca bindiğiniz andan , faaliyet bitimi için aracı terk etmenize kadar faaliyet koordinatörüdür. Araç içi oturma ve yürüyüş düzenine, giysilerinize , yürüyüş sırasındaki davranışlarınıza kadar müdahale edebilir. Sağlık , yanlış giyinme vb sebeplerle gerekirse faaliyete de almayabilir. Faaliyetlerimize katılan herkes yukarıdaki hususları kabullenmiş sayılacaktır.
Yeni arkadaşlarımız için bazı notlar :
İnstagram hesabımız : @trekinturkey (etkinliklerimizi görebilirsiniz)
Sitemizin linki : www.trekinturkey.com (etkinliklerimizi görebilirsiniz)
Facebook sayfamızın Linki : (beğenirseniz her etkinliğimizin haberi size gelir )
Mail grubumuza üye olmak isteyen arkadaşlarınız aşağıdaki linki kullanabilirler: (her hafta en fazla 1-2 mailimiz var)